zondag 7 augustus 2011

Spreuken bordjes




Spreuken bordjes
Het idee van spreuken op houten naambordjes deed ik op bij een kennis die al jaren spreuken op houten bordjes maakte. Ik wilde naast de spreuken op de bordjes de bordjes ook versieren met de servettentechniek zodat ze er net even wat meer uitspringen. Met de spreuken kan ik al mijn creativiteit weer kwijt want ideeën zijn er genoeg. Als eerste heb ik een bordje gemaakt voor een vriend die alles spaart van Heineken bier voor zijn verjaardag. Ik kreeg erg leuke reacties op zijn verjaardag want iedereen vond het spreuken bordje erg leuk. Het volgende bordje was er een voor op het kanariehok van mijn ouders en ideeën voor nieuwe bordjes zijn er nog volop. Binnenkort zal ik ook kant en klare spreuken bordjes op de site zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten