zondag 7 augustus 2011

Decoratieve buitenthermometer


Decoratieve buitenthermometer

Mijn volgende projekt was de decoratieve buitenthermometer. Op een braderie kwam ik op het idee. Daar werden ook buitenthermometers op hout verkocht alleen vond ik de afwerking niet echt mooi. Ik dacht dat kan ik beter en zo was het idee om zelf een decoratieve buitenthermometer te maken geboren. Het begon met het zoeken naar een leuke thermometer. Vervolgens was het zoeken naar een leuke houten plank met schors. Met dezelfde servettentechniek als voor het houten naambordje kon ik ook de buitenthermometer decoreren. Ik vond het alleen nog een beetje kaal en zo kwam ik op het idee om een half bloempotje op de decoratieve buitenthermometer te plakken zodat er een leuk plantje bij kon. Momenteel ben ik nog bezig met het idee om een vogeltje toe te voegen aan de decoratieve buitenthermometer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten