zondag 7 augustus 2011

Decoratieve klompen


Wat is er nou Hollandser dan klompen. De klompen worden steeds minder gedragen maar leuke decoratieve klompen voor aan de muur doen het altijd goed. Je kan er ook alle kanten op. Zo kan je de klompen als bloempotje gebruiken, je kan ze vullen met lekkers en i.p.v. een gevulde mand als verjaardagskadootje geven, je kan kleine klompen decoreren als geboorteklompjes, je kan ze laten voorzien van je eigen toepasselijke afbeelding of foto voor een bepaalde gelegenheid etc. etc..

Ik ben begonnen met de klompen als bloempotjes en binnenkort volgen nog meer ideeën en kant en klaar te bestellen decoratieve klompen.

Nu de website een aantal maanden aktief is en we diverse klompen verkocht hebben blijft het leuk om weer nieuwe decoraties te bedenken voor de klompen. Het is best een hoop werk om de klompen leuk te decoreren en soms een heel gepuzzel maar dat is dan ook de uitdaging. Als het eindresultaat dan mooi is en je krijgt enthousiaste reacties van de klanten dan ben ik tevreden.
Momenteel ben ik weer bezig met geboorteklompjes. Ik decoreer de klompen dan met de afbeeldingen en tekst van het geboortekaartje. Zo krijg je erg schattige klompjes die een leuk kadootje zijn en weer eens wat anders dan de kleertjes waar ze zo uitgegroeid zijn.

Bezoek onze website creatievekadootjes regelmatig want ik update deze regelmatig met mijn nieuwe creaties.
Klompen als naambord
Klompen als naambord
klompen als naambord
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten